Thursday, August 20, 2009

PrOgRaM KeBuDaYaAn & 1 MaLaYsIa

Sudah lama saya tidak mengupdate blog ini...di sini saya ada cerita nak dikongsikan bersama...Pada 12hb & 19hb Ogos 2009 aku dan rakan-rakanku pelajar DKSK 04 & 05 telah terlibat dalam program Kebudayaan dan 1 Malaysia...kami telah dipertangungjawabkan untuk menganjurkan program tersebut dari awal hingga akhir dan aku telah diberi tanggungjawab untuk menjadi bendahari bagi program tersebut...pening jugalah kepala bila fikirkan pasal duit...macam-macam nak kene di buatnya...tapi alhamdulillah kedua-dua program ini dapat berjalan dengan lancar walaupun terdapat sedikit kelam kabut...biasalah pertama kali menganjurkan program yang dibuat oleh kolej...banyak juga tekanan yang kami alami sepanjang program ini...tapi kami lakukan juga dengan tabah...kami lakukan program ini disebabkan kami tiada lagi pengajar yang datang untuk mengajar kami...jadi kami telah diberikan tugasan ini untuk kami mahir dalam bidang pengurusan...sampai sini sajalah catatamn saya kali ini...di bawah adalah segelintir gambar semasa kami menjalankan program tersebut...





sebahagian ajk yang terlibat dalam program tersebut...yang teruna duduk dibawah tu lah ketua projek kami....

0 comments:

Post a Comment

 

BuDaK PiNk.... Design By: SkinCorner